Joe -

ny vecka

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-08-31 Klockslag: 16:34:48
nya tag.

Helgen var som sagt planerad i kempis med träningsmatcher, tester och mys. Var rätt trevligt än om söndagen var jobbig, 4 h sömn och cooper på det. Jag kände hur jag flög fram, nej men jag genomförde det! Hann även med en snabbvisit i lycksele hos älsklingen. Det betydde så mycket. Det är de man får leva på nu under veckan för imorse när klockan ringde halv 8 kändes det som om jag var död eller nåtning, kände mig nästan som begg. Så begg, jag förstår att du har det jobbigt på morgonen. ;)

Nej men annars finns det väl inte mycket att säga, jag och ida beställde kläder igår. Puh, vad det sved i plånkan men tur att jag får lön i sept. Då känns det bättre :) Lite iaf. Måste även tanka bilen och tvätta den.... :/ det känns inte bra, men funderationerna över helgen fortsätter. Kanske skippar tvätten och väntar på lillebror. Han kan det mycket bättre än mig. :)

Nej, snart ska jag och elin äta lite mat sen rullar vi ut mot kempis, som vanligt! Is och uppdelat lag, rätt skönt. Då slipper man trängas 6 femmor på isen. hehe

  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kämpa på! :)

2009-09-01 @ 09:07:28
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0