Joe -

onsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-08-26 Klockslag: 21:45:34
Det känns att man inte är van tidiga mornar och skola, har varit trött hela dagen idag. Kanske inte så konstigt eftersom det blev ett tidigt ispass också, 07.45 var vi på. Puh, vad tungt det gick men skönt efteråt. Känns rätt bra ändå att börjat skolan, har inte det bästa schemat men nog överlever man nog. Förhoppningsvis.

Annars rullar väl dagarna på, börjar snart få in rutin som förut. Känns bra, det enda som fattas är alla repriser på top model kl4. Måste nog ta tag i det där, var en tradition där ett tag. haha

Tänkte bju på lite bilder sen bulgarien som jag fått av carro.
jag vill vara bruuuuuuuuun!

  

  

  


Nej nu ska kim ringa, godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: elina

he ska ja så mycke jävulskt. ta med mig någon vän och vållgästa dig :) nejdu.. det blir en lugn helg för elina ihelgen, ska plugga körkort och bara ta det lugnt :) vad blir för dig ihelgen?

2009-08-27 @ 15:27:27
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: elina

hahha det blev visst inte så :S

2009-08-30 @ 23:20:03
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0