Joe -

skolstart

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-08-24 Klockslag: 21:20:50

imorgon smäller det, sista året på nola och därmed spil3. På ett sätt ska det bli skönt med ett nytt skolår men eftersom detta är det sista här i övik tillsammans med dom underbara människorna här. /: Och vad ska man göra sen, stanna eller flytta, plugga eller jobba? Det är så mycket i mitt huvud nu. Men först ska jag klara av detta år och bagge sa att hon skulle njuuta av det så mycket som gick, och jag håller med henne ehlt klart! Det här ska bli det bästa året!

Annars hann jag med en snabbvisit i storuman från torsdag till lördag, åkte en sväng till lycksele också för att hälsa på kim. Riktigt mysigt ! Igår kväll raggade vi runt lite här i övik och vi fick ett napp, och oj vad vi skrattade. Blev även en glass på willys. myspys. 
 
Nejmen, har lite skavanker nu och då känns det som, just nu är det i ett lår. Får hoppas att jag inte har så ont imorgon så jag kan göra alla tester. Förhoppningsvis. Jag orkar inte med småskit.

Nejmen, undrar om man ska borsta gaddarna och inte ringa kim som hade besök. Så det får väl bli några sidor i boken istället!

 :)


Kommentarer
Postat av: carol

Vi måste göra det här året så jävla bra!

2009-08-24 @ 22:16:31
Postat av: Anonym

jo, det gör jag :)

jag vet inte vad hon heter i efternamn?

hon är längre än mig iaf, mörkhårig

spelade back i saik damer förut:)

2009-08-25 @ 22:26:28
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: elina

jag saknar dig johanna. klarar jag körkortet nästa vecka kommer jag och hälsar på!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-26 @ 15:19:35
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0