Joe -

12 december

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-12-12 Klockslag: 15:20:03
Sitter i kims lägenhet och kollar på herrarnas längdåkning. Han har match klockan 4 så ska nog fixa mig snart sen pillra sig dit. Det var tänkt att det skulle bli utgång ikväll med therese, paulin, hanna och sandra här i lycksele. Hade sett framemot de, men hade ont i halsen igår och idag är jag tätt i näsan och hängig, sen vill jag inte riskera att dra på mig någonting värre. DÄrför blir det lugnt ikväll och taggar till annandagen, då jävlar !

Annars har jag sett lite hockey hemma, settpontus lussa och jontes trippelboll som hans lag vann!

Nej ska nog börja fixa mig lite.

hatardenhärjävlamellanslagsknappensomknapptfunkar!

Kommentarer
Postat av: du vet vem!

blir det bilresa hem torsdagkväll?!?!?! :D

2009-12-12 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0