Joe -

14 december

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-12-14 Klockslag: 20:40:47
10 dagar kvar till jul!

Tur att jag varit hemma och fått lite julstämning, mindre tråkigt att jag varit sjuk typ hela helgen. Haft ont i halsen och hängig som tydligen visade sig vara feber. RIktigt drygt. Men man ska egentligen klaga, det är ju ett bra tillfälle att vara sjuk troots allt. Inga matcher försen 2 januari. Får se hur det blir imorgon, om jag kan träna! Hoppas!

Har nyss druckit lite te, fick typ en svett attack. Undrar om jag har feber än. Drygt isf.

Klickade iaf hem några julklappar igår, till mormor, farfar och mamma&pappa. Kommer nog svida när jag ska hämta ut dom, men det får jag ta då. Ska hämta ut kims paket och köpa till pontus och mikaela. Troligtvis skulle jag få välja några julklappar på stan som jag skulle få av mamma och pappa. Dom tyckte att det lät bra ! :)

Idag när jag körde från lse och hit var det ishalt, fick sladd några gånger och pulsen stiger lika mycket varje gång. Inte bra!

Nej, man kanske ska gå och sova.. Undrar just hur det går. Börjar nästan fundera om man fått sömnproblem. Halvsover nästan jämt och somnar inte försen jag legat typ två timmar. Och jag som alltid somnat på en sekund, bar alagt huvudet på kudden och slocknat direkt. För mycket i huvudet säger mamma, jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Åh, vill ha en kavaj och två klänningar jag hittat på nelly. Bajs vad jobbigt att man inte har pengar så det räcker till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0