Joe -

1a december

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-12-01 Klockslag: 14:41:36
Jag tycker det känns otroligt skönt att äntligen november är gjort. Den månaden är en tung månad på året och mest bara mörk tycker jag, nu blir det ljusare. Iaf med hjälp av ljus och det gillas.

Imorse var det förbannat tungt att kliva upp, berodde nog på att jag inte kunde sova igår. Typ som vanligt... Men när jag tittar ut genom fönstret är det lite, lite snö. :) Det gjorde helt klart min dag. Sen har det varit kallt hela dagen och solen har lyst, riktigt mysigt.

Ikväll är det tidig träning, 18.45-19.35 efter det blir det troligtvis alagsmatch, isf den första för mig iår. Har dock en massa plugg, men har jobbat på bra idag på skolan. Så det blir nog alagsmatch trots allt! :)

Nej, ska kolla lite på filosofin tror jag.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Den 1 /12 var det morfars namnsdag:)

2009-12-02 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0