Joe -

8 december

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-12-08 Klockslag: 17:02:25

Hockeygym imorse var nog det värsta jag sett på länge, riktig katastrof. Nästan så att man skrattade åt de, men det blir väl lätt så. Vi funderade på att köra oseriösa veckan iveckan eftersom vi började ofrivilligt. Lika bra att bra att haka på det spåret och köra fullt ut.. Haha, vi får väl se hur det hela slutar.

Annars idag så hade vi en lektion typ tjugo i 2, geografi prov. Men vi sköt fram de till kvart i 1. Innan de hann jag även med att skriva lite på hälsa och ideal analysen. Så nu är nästan allting klart. Ledarskaps analysen är också klar. Så det enda är väl det lilla på den andra analysen. Helt underbart, ska väl försöka få lite julstämning här i gröna övik, fan vad less jag är! När fan ska det blir lite kallt och lite snö?

Tur att jag troligtvis åker hem ihelgen, redan på torsdag eftersom vi inte gör nånting i skolan typ. Sen tänkte jag se matchen på kvällen också. Då lär jag nog få lite mer julkänsla när jag kommer hem till snön och kylan.

Igår var jag och köpte några julklappar och imorgon blir det förhoppningsvis fler. Den till Kim och kanske bröderna. Sen ska jag beställa lite från postfoto också. Men det blir nog ihelgen då jag är hemma och har lite mer kort att välja mellan.

Nej, snart åker vi på träning. Blir gemensam med jun eftersom det är lite folk. Det braa med de är att vi får tidigare tid :) Hoppas det går bättre ikväll också. Haha!

Saknar er, och min brunfärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0