Joe -

Det kittlar störtskönt i kistan

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-12-20 Klockslag: 22:35:42
Helgen har avrit stressig men bra, vi har genomfört vårt projektarbete! Det blev bra!

Kom hem i torsdags och såg när apojkarna spelade, blev dock bara två perioder när strömmen gick i Storuman och matchen avbröts. Då for vi hem och byggde pussel. Lite små mysigt, fredagen tog jag det lugnt och spelade tjejcup på kvällen. Bilistencupvinnare iår igen, tredje året irad nu, obesegrad!

Nej tror nog att datorn komemr vara orörd resten av lovet så ni får ha hänsyn med dålig uppdatering. Tror jag ska sova och ta en lång sovmorgon imorgon för Kim kommer hem senare på dagen! Saknar Han!

Nej, nu ska jag umgås med min bra familj!

PUss

Kommentarer
Postat av: SpILMange

Ha en riktigt skön och bra jul Johanna! Roligt att höra att campen blev lyckad.



/Magnus

2009-12-21 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0