Joe -

i'm alive

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-12-15 Klockslag: 18:17:28

Idag var ida förbi en sväng, blir inte så ofta vi träffs. Rätt konstigt ändå!
Iaf så åker vi nog troligtvis hem torsdag kväll/natt. Pappa sa att det var lika bra att köra då. Det lär väl vara lite mer folk under fredagen så. Men ida får vara vaken så jag inte slocknar, vi lär nog stanna och vila lite om jag blir trött. Sedan funderar jag på att göra en liten matsäck så man orkar med. haha

Påtal om mat såg jag och bagge just, du är vad du äter. Vilket sjukt jävla program. Det är inte så att man känner sig bra till mods efter man sett det där. Anna är riktigt otrevlig också, nästan så man blir förbannad. Men jag har lovat mig själv att efter nyår blir det ändring på min kost. Just nu är den inte den bästa, jag brukar skylla på kim och några kärlekskilon. Men det är inte riktigt schysst det heller. Det är ju trots allt inte så farligt.

Men vad gör man såhär innan jul? Bara att gilla läget helt enkelt.

Nej nu åker vi på träning!
Puss


saknar gamla tiden
hahahahha


Kommentarer
Postat av: elina

jag skyller nog också på anton och några kärlekskilon ;)

2009-12-15 @ 19:02:37
Postat av: i

hahaha fin bild! jag gillar tanken med matsäcken faktiskt. det måste fixas :)

2009-12-15 @ 21:57:29
URL: http://idasannsell.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha puss puss !!!!!!

2009-12-15 @ 23:47:36
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0