Joe -

leksand x 2

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-23 Klockslag: 22:08:42
Åker imorgon halv 7 på morgonen så sängen kallar. Puh, det kommer vara tungt att kliva upp. Spelar match klockan 4 och halv 12 på söndag sedan är det en lång bussresa hem igen. Men som tur är kommer vi att komma hem någorlunda i tid tillskillnad från förra helg.

Idag har jag städat hela lägenheten, bytt gardiner, rensat garderoben OCH gjort kyckling och ris till middag (lyxmat). Riktigt bra gjort av mig! Kvällen har bestått av träning och mys med bagge. GJorde lite milkshake och såg let's dance.


jag skriver att jag saknar dig i varje inlägg snart men va fan
Jag saknar dig!

Godnatt såhär klockan 10 på en fredagkväll.
Vilket liv man har.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med! KOM HEM!!!!!!!

2009-01-23 @ 22:51:51
URL: http://idasannsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0