Joe -

snart fredag och helg

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-29 Klockslag: 23:17:30
Och snart kommer mamma, pappa och pontus. Guuu, vad jag längtar. Sen fyller även carro 18 imorgon, så det blir kalas för andra gången den här veckan. Men inte gör det mig nånting, hihi.

Har även träning klockan11 till 12.20. Sedan match mot aik på söndag i modohallen klockan 4. Då jävlar!

Nej, ska söka mig mot sängen och längta efter min family som kommer imorgon. Iaf alla utom jonathan, men han ska jag krama ihjäl när jag kommer hem. hihi

Föresten fick jag världens sakna elina attack! Tur att det snart är ledig helg så man får åka hem och umgås!


 
lillkim är lite draaaagen. haha

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: haha, okej :)

jajemensan, det gjorde vi.. och jag tror aldrig vi har varit så nöjda :)

2009-01-30 @ 09:53:31
URL: http://hannajsn.blogg.se/
Postat av: elina

men sötnos då... jag saknar dig med, länge sen vi sågs :)

2009-01-30 @ 12:16:46
URL: http://fiskelinaa.blogg.se/
Postat av: elin

Hahahaaha, söt bilden ;>

2009-01-30 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0