Joe -

trött

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-19 Klockslag: 18:22:23
Kom hem inatt halv 4 och ja det känns idag. Än fast jag sov en hel del på bussen och sen när jag kom hem ändå fram till klockan 10. Det tar på kroppen ändå, så vilodagen imorgon kommer lägligt. Ska bara plåga mig igenom kvällens träning och en dags skola sen vila hela kvällen. Puh, vad skönt!!

matchen igår blev förlust, tungt men tre poäng hem fick vi! Bra jobb brudar :)

Nej ska snart bege mig iväg på träning.
Hare !

  

jag saknar anton


Kommentarer
Postat av: Anna

VEM är Anton ?? ;-)

2009-01-20 @ 10:10:05
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0