Joe -

Just smile

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-28 Klockslag: 21:58:12
Ännu en onsdag och mördarfys avklarad. Mördarfys = kondition! Hade träning ikväll och det var den sämsta träning på länge för mig, var så himla seg. Än fast man haft en hel ledig dag igår. Inte bra!!

Kom på att jag kanske ska berätta att pappa har börjat fixa lite med körkortet så jag ska gå en intensiv kurs i sommar när jag fyller år sedan har jag förhoppningsvis körkortet när jag flyttar. Men får väl se hur det går. ha ha Skulle ändå vara lyx för ida att åka bil till övik första året! Om jag har en bil det vill säga. fan vad utgifter det kommer bli. Även min utlandsresa med begg och sandra ska in i planeringen i sommar. Men som tur försvann ju lite utav utgifterna i början av sommaren. Lite tråkigt tycker jag............... men ingenting jag kan göra nåt åt.

nej tror jag ska börja dra mig mot sängen, plugga lite på narutprovet jag har imorgon och sova många timmar för imorgon är det mördartorsdag med tre pass på eftermiddagen. Puh, tur att jag kanske skulle få äta hos emilia. hihi

Just smile


Kommentarer
Postat av: e*s

bäst

2009-01-29 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0