Joe -

give me some love

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-21 Klockslag: 09:07:40
Jag är så förbannat less just nu, fysen imorse var bara att skippa hade riktigt ont i halsen inatt. Kände av det redan lite igår kväll. Hoppas det har gått över till kvällen så jag kan träna, om inte så tränar jag iaf.

Har nyss fikat och ska snart göra mig klar, blev 9 och en halv timmas sömn inatt och det behövdes verkligen. Nu kanske jag orkar resten av evckan också. Är lite less på det mesta nu så jag försöker verkligen orka med dagarna än fast jag skulle vilja sova till juni... Suck

Nej, ska gå och fixa mig.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0