Joe -

torsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-22 Klockslag: 15:26:09
Jag vill ha kläder !!!!!!!!!!!!!!!! Åh, jag blir helt galen, har suttit och tittat runt och inte blir man mindre sugen av det. Tänk om man  var ekomiskt oberoende. Då skulle man slippa få ångesten så fort man köpt något. Men nu är det ju inte så och egentligen ska man väl inte klaga men skulle inte tacka nej till en ny garderob. Ska föresten rensa ur min garderob imorgon tror jag, ska även städa upp hela lägenheten så den är fräsch efter helgen i leksand! Längtar inte men, ska börja redan nu innan jag börjar laga mat.

Ska bara träna ett pass ikväll eftersom min hals fortfarande är skum. Har grymt ont på natten coh morgonen men på dagen blir det lite bättre. Det är bra!!! Nejmen ska vara frisk och kry till helgen också.

Life's like a novel with the end ripped out
The edge of a canyon with only one way down
Take what you're given before it's gone
And start holdin' on, keep holdin' on



 



GE MIG LEDIGHELG OCH  P A R T E E Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0