Joe -

just do it

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-14 Klockslag: 21:34:49
Suck, känns som jag håller på att dra på mig en förkylning och det är det sista jag vill just nu. Så därför vilade jag ikväll och har därför gjort bort lite läxa, vill bara att mamma ska ringa så jag diskutera lite med henne. Har inga pengar på telefonen utan bara gratis sms, det är inte billigt att använda den i tyskland.. 6 kronor per minut. Helt sjukt!

Nejmen annars har dagen varit bra, började med mördarfys, ledarskap, lunch, mördarmatte, idrott och natur.
Jag har inte så mycket mer att berätta tror jag, längtar till feb så man får fara hem och köra lite skoter och så. Men det kommer det med, nu till helgen har vi aik och segeltorp borta och nästa helg leksand, dubbel möte borta.

Nej nu är jag något less så det blir nog sängen snart.

här kan ni kolla lite bilder om ni vill:
www.ejcoo.bilddagboken.se

Pusspådig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0