Joe -

åh härliga tisdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-20 Klockslag: 21:40:37
Usch, tröttheten är enorm eftersom jag aldrig kommer isäng i tid. Blir något less på mig själv, men ikväll hade jag tänkt hoppa i säng och plugga lite. Sen har vi fys direkt på morgonen så då är det väl bra om man är lite pigg iaf.
Nej, snart är halva veckan gjord och snart helg igen, men den lär vara över lika fort. Leksand borta, dubbelmöte och hoppas på 6 points, vi ska ha dom !!!! :)

var och tittade lite idag också, men vette tusen om jag kan köpa en sån dyr? Ångest? JA!
annars blev det ett par jeans leggings, och hon i kassan sa. Ja tacka gud att dessa finns!

Bea bjöd på middag och efterrätt så jävla gott det var, sen kom vi fram till att tisdag är våran fredag. så jag börjar gilla tisdagar allt mer. hihi


I've been cheated by you since I don't know when
So I made up my mind, it must come to an end
Look at me now, will I ever learn?
I don't know how but I suddenly lose control
There's a fire within my soul
Just one look and I can hear a bell ring
One more look and I forget everything, o-o-o-oh

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG

2009-01-21 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0