Joe -

Vad gör man?

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-01-13 Klockslag: 18:53:13
Jag har försökt vänta ut bilderna sen jvm innan jag skulle skriva nån rad eller två här men jag väntar på dom fortfarande. Och pappa har inte skickat dom ännu.

Men vi kom hem med en bronsmedalj efter förlust i semifinalen mot canada med 6-1 (siffrorna speglar inte matchen) och vinst i bronsmatchen mot tjeckien med ja, hela 9-1. Det var en upplevelse i sig och det var riktigt kul att lära känna adnra brudar! Usa vann allt efter förlägning mot canada finalen.

Nej dom dagarna jag var borta var kanonbra men nu är jag tillbaka till verkligheten.
Där dagarna består av skola, hockey, mat och sömn. Men det gör inte mig nånting!

Bilder kommer.
Tillbaka till läxan.
Puss, saknar dig

Kommentarer
Postat av: elina

du är så duktig johanna, jag måste få komma och hälsa på dig någon helg och kolla någon match ni spelar :) jag saknar dig

2009-01-14 @ 10:33:18
URL: http://fiskelinaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas bilderna kommer snart :)



Roligt att ni tog medalj. Blir så stolt över dig ;D

2009-01-14 @ 20:40:11
URL: http://sobeltjejerna.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0