Joe -

ångest

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-07-21 Klockslag: 15:47:18
som tusan, jag vill vara ute med vänner, träna och umgås dom här sista veckorna innan man åker igen. men då åker man på en förkylning, NÅGOT less kan jag säga. Inte blir det bättre för att mamma och pappa  är borta. Jag vill att mamma ska vara här och göra mat. Har ätit lite fil imorse innan jag var tvungen att fara och städa, trodde seriöst jag skulle svimma och dö i vatten hinken eller nåtning. Sen har jag druckit ett litet glas med fruktsoppa som förövrigt är det bästa jag vet just nu.

Klarade nyss fas F kändes bra ska nog ta mig an slut testet nu, om jag törs. Vet tusan inte om jag gör det. Är sugen på att ta en promenad också, kanske gå en sväng till mommo och säga hej till henne. Men samtidigt vet jag inte om jag orkar klä på mig, för efter jag gjort det måste jag väl vila en kvart och återhämta mig /: åh!

Tur att kim kanske kommer ikväll och håller mig sällskap, har haft tråkigt hela dagen och inte gjort mycket alls. För varje gång jag somnat är det någon som ringt, blir nästan galen!

Föresten har jag även namnsdag så ni vet ! Tänkte om ni missat någonting. hihi

Önskar att jag varit lite mer effektiv med min kamera ihelgen, blev ungefär 6 kort under hela helgen och dom var undet en och samma stund. Inte kul !

Nejmen, ha en bra kväll. jag ska väl fortsätta slötitta på tv eller något annat krävande.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan! Jag som såg på almanackan i dag att du hade namnsdag och så glömmer jag bort det när vi pratar i telen. Illa :P

2009-07-21 @ 21:49:42
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: carol

neej, jag som tänkte säga grattis men ja :P haha. grattis iallafall vetja.

2009-07-22 @ 00:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0