Joe -

bilder säger mer än ord

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-07-30 Klockslag: 15:58:17

L











  





sådärja, nu har jag tagit lite utplock från mammas bilder. Finns dock hundra miljoner till men jag orkar inte lägga upp för det tar så länge också. men det är sen emelies student och bal, jontes avslutning, midsommar och min stora dag. haha
Har suttit lite med körkortet nu och så ska mamma fara och köpa phims, mumma säger jag.

Imorgon har jag min sista jobbdag, inte riktigt sista med jobbar två veckor till med städningen, då endast två timmar per dag. Och nästa vecka är det hockeyskolan också, sen ska jag hinna till stockholm, göra halken och riskettan också. PUH, nästa vecka blir svettig, men trevlig.

Nej, ska duka på bordet och sätta mig i the sun som man inte sett på hundra år känns det som, (förutom igår då.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0