Joe -

dålig uppdatering

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-07-20 Klockslag: 18:07:04
jag vet! men orkar inte med datorn.

Ihelgen var det åsele,  trevlig helg var det och extra kul att det var fint väder också. dock är jag rätt sliten nu och har fått feber också. hade bara lite så jag hoppas vara fit for fight imorgon redan.

Snart känns det som om sommarlovet är över men det är 5 hela veckor innan skolan börjar, sjukt länge ändå! Och det är rätt mycket man ska hinna med under den tiden!

jaja, känns som jag inte har nånting mer på hjärtat. förutom tack till dom som gjorde min helg och att jag saknar familjen som är på semester. Men får väl krypa ner under filten själv.

saknar kim !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0