Joe -

.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-07-12 Klockslag: 15:20:51
Igår var en konstig kväll, kände mig överkörd, illa till mods, gick förbi farfar och saknaden efter farmor gör ont i hjärtat. Hon var så mycket mer än min farmor! Efter det gick jag en sväng, gick in till zara på statoil och köpte lit godis innan jag la mig i soffan och såg ondskan. Som tur kom en och lättade upp det hela senare på kvällen!!

Imorgon är det min stora dag, 18 hela år. Sjukt, men till helgen ska det firas med åsele är det tänkt! Får hoppas att vädret blir bättre bara. Men det ryktas om att det skulle bli bättre till veckan. Kanoners.

Annars var jag i vilhelmina i veckan på körskolan, gick rätt bra, är klar med alla körningar, ska bara köra lite till innan jag kör upp. Sen teorin måste jag fortsätta kämpa med, inte lätt inte!

Nej, om man skulle ta sig ut på en träningsväng. Vore nånting ändå!
Sen måste jag tillägga att jag saknar brudarna i övik, om ni läser detta så sköt om er och må gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: carol

saaaaknar

2009-07-12 @ 16:59:20
Postat av: Emma

Bättre sent än aldrig, GRATTIS! :D

2009-07-18 @ 20:42:09
URL: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0