Joe -

torsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-07-23 Klockslag: 16:26:11
och inte frisk än, men det känns bättre så förhoppningsvis kan jag köra för fullt imorgon. Läste i vk eller vf idag om influensan därför valde jag att inte träna eftersom förkylningarna nu lätt sätter sig i lungorna. Därför blev det en fika med elina på akkan och imorgon efter vi förhoppningsvis varit på gymmet så ska jag ida och sandra göra lite våffelmys. Hur bra låter inte det? mums!

Snart helg också, men det är både tärnamarknan och motorveckan i lycksele, tror jag väljer storuman och en myshelg efter förra helgens röj.

SItter hos kim så ska nog vara lite social med honom.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0