Joe -

måndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-03-09 Klockslag: 18:20:31

Fick ryggen fixad idag, det känns underbart! Dock sa hon att jag inte fick skjuta eller gå in i närkamper på träningen ikväll så vi får väl se hur det går med den saken, men ska försöka!

Imorse när jag vaknade hade jag världens hemlängtan, brukar bli så när jag är trött och det känns som en evighetslång uppförsbacke. Skönt att vi bara hade hg och drygt 10 minuters ledarskap. Måndagar är rätt sköna ändå, och imorgon har vi sovmorgon, guld värt! Eftersom vi avslutat psykologi kursen har vi två sovmornar i veckan. Tisdag och fredag! Underbart!


hare


Kommentarer
Postat av: Anonym

och kanin

2009-03-09 @ 23:12:09
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0