Joe -

Söndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-03-08 Klockslag: 13:17:37
Igår blev det vinst mot munksund med 7-0! Äntligen lossnade målen lite, men det behövs mer, mer, mer till kvarten. Nu blir det leksand till veckan, lika så där. Bäst av tre, börjar borta på onsdag sedan en ev två hemma. Om vi sedan vinner den så blir det semi i sandviken helgen efter. Och dit ska vi, final och smguld! :) Hann även med att se moa och josefin spela och deras hörnefors vann över modo med 3-1 tror jag det blev, och duktiga var dom!! :)

Igår tillbringades kvällen hos carol, med mat, götta, mello samt en film. Som jag inte hann se mer än två minuter innan jag slocknade. haha sov tills filmen var slut sen kom beggs far och hämtade oss. Sen slutade det med att jag inte somnade försen halv4, itne bra johanna!

Men sov iaf till kvart i 11, det var bra för att vara jag. Sen gjorde jag pannkakor och såg lite tv, nu sitter jag här. Försöker skriva lite på idrottsuppgiften vi fått. Sedan ska jag försöka skriva nån rad engleksa också, men det är så mycket jobbigare! jaja, har suttit och tittat på kort, funderar på att skicka efter på postfoto sen jvm. Så dom itne försvinner!

Nu ska jag iaf göra mig iordning sen kommer begg och hämtar mig, vi ska till kempis och se när moa och josefin spela final mot modo. En repris från igår mot dom skulle itne vara så dumt. Senare blir det bio med begg och hennes föräldrar. Män som hatar kvinnor, hoppas den är lika bra som alla säger :)

you


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaste johannna!

2009-03-08 @ 21:32:30
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötaste johannna!

2009-03-08 @ 21:32:58
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0