Joe -

en tisdag eftermiddag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-03-31 Klockslag: 18:18:29

Nu tänkte jag ta tag i det här och skriva ett litet mer seriöst inlägg, har mest blvit några få ord den senaste tiden. Men iaf så rullar dagarna på med en hel del läxa att göra innan lovet, men det är väl som vanligt. Gjorde iaf bort svenska talet idag och det kändes riktigt skönt, höll dock på att svimma på slutet, vet ej varför? Måste varit för att jag spände mig så mycket att jag inte fick blod till hjärnan men det gick bra det också. haha

Igår körde jag rodd intervaller, var kul och varierande. Visste inte riktigt vart det tog men det var rät tjobbigt och blåsor fulla händerna fick jag på köpet. Bea cyklade bredvid mig som en tok så hon hade det nog en anign värre.

Som ni såg i mitt tidigare inlägg åker vi utomlands den 2a juni, precis som efter planeringen. Blir kanon de, för då missar jag varken balen när min fina kusin ska gå eller när hon tar studenten eller när 9orna går ut. Perfekt.

Den 8e maj smäller det, ja pappa blir 50 år och gammal gubbe men det händer någonting mer också, det får ni se efter! :) hihi lite nyfiken ska jag göra er.

Ikväll är det sista träningen för sessen med laget, känns lite tråkigt. Det har dock varit endast 12 spelare ungefär dom sista träningarna så nu lägger vi ner och börjar tagga inför barmarken, puh. Vi tränar med hg fram tills isen försvinner, är inte riktigt säker när dom tar bort den. Vi har iaf två träningar den här veckan och ida ska återigen få åka till stockholm. Vi i hg ska spela en cup där, typ distriktscup och ida ska med, det blir nog kul. Vi ska även hinna med någon liten timma på stan på lördag eftermiddag. Ska kolla på en bikini och skor. Sen får jag se om någonting annat följer med också. Kan ju alltid hoppas, än fast man inte har mycket peninga, det mesta for till utomlandsresan. Tur att den som spar hon har. hihi

Imorgon fyller min bästa Therese som jag känt sedan vi var 4 år, hon fyller hela 18år. Önskar jag fick vara hemma och ge henne en stor kram men. Ett stort grattis på dig gumman!

jag saknar dig, dig, dig!



du gör mig glad min vän


Kommentarer
Postat av: elina

Puss :)

2009-03-31 @ 19:55:07
Postat av: emma

va roligt :) skriv din hotmail kan jag maila namnet och lösenordet, vill inte skriva här så vem som helst får det haha

2009-03-31 @ 22:37:49
URL: http://entrappaupp.blogg.se/
Postat av: Emilie

Skorna va grymt sköna också, använde dom i lördags! inte ofta skor är sköna första gången ;)

2009-04-06 @ 15:16:11
URL: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0