Joe -

24 november

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-24 Klockslag: 09:44:09
1 månad kvar till jul, och åh vad jag längtar. Hade lite mys med bagge igår och då blev det en och annan jullåt faktiskt. Frös hela dagen igår och efter fysen var jag helt konstig i kroppen. SÅ jag är hemma idag, har sovit ut och ska nog ta tag i lite julklappsfix och skolan självklart.. Hoppas på att jag mår bättre i eftermiddag så jag kan träna. Var ju som sagt ett tag sen sist, efter att ha vilat hela helgen.

Åkte till kim på fredag och när jag kom fram hade han gjort mat, den sötisen! Sen såg vi idol och myste, blev rätt tidig kväll för kim skulle spela på lördag. Följde med på matchen sen åkte vi hem till Storuman och åt mysmiddag med familjen. Sen på söndag såg jag lite av pontus match innan jag for tillbaka hit. Skulle vara tillbaka till 6 för då skulle vi se bio, new moon. Den klår inte boken och inte första filmen, men den var helt okej. Jag hade inte så höga förväntningar eftert boken, tror inte den var alltför lätt att få ihop. Men den får 3 av 5 stjärnor.

Nej, nu ska jag sätta igång med nånting..
Om det inte blir en pn, mitt huvud värker!

Kram



det har kommit snö hemma... Åh, ge oss lite vi med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0