Joe -

nothing to do

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-18 Klockslag: 14:01:22

Om mindre än två veckor är det första advent men vart sjutton är snön? det känns som det har regnat i ett år nu och det är alltid lika blött, kallt och grått när man ska ut. Spelar ingen roll om klockan är 12 på dagen. Inte blir humöret bättre heller, tydligen blir det kortkort jullov, åker tillbaka hit redan den 27e dec, match den 2a jan. Det kändes lite tungt ska jag säga, jag som hade tänkt ha mysnyår i en stuga med förhoppningsvis skoter och mys. Men icket, vem föredrar inte valla för att fira in det nya året, som inte är mindre än 2010 då vi tar studenten. Ja herregud. Igår var jag inte på humör!

Idag hade vi svenska skrivning och vi hade 5 timmar på oss, dock satt jag inte längre än 2,5 timma. Får se hur det går. Det var svårt att säga hur det kändes!

Slutade iaf direkt efter så vi åt bara lunch sen åkte vi hem och myste ner hos lise och såg Johan Falk, riktigt bra faktiskt. Blev nästan en liten tår där. Tur man har bagge som frågar hela tiden, sötisen! ♥

Nej funderar på en pn, men först är det dagens fråga, vad ska man äta? Samma sak varje dag. Åh, mamma kom hit och laga nånting gott till mig.

Föresten fyller lillebror 12 (tror jag?!) imorgon, jag saknar token!

En bildbomb? :)

  
    


  



   




Kommentarer
Postat av: elina

Jag saknar dig Johanna! Tycker vi måste ses snart och hitta på något roligt. Puss på dig

2009-11-18 @ 14:28:25
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-11-19 @ 14:54:25
URL: http://idasannsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0