Joe -

?

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-06 Klockslag: 23:18:34
Vad händer med idol? Hur kan inte Eddie åka ut? Han sjöng verkligen falskt och han har redan hängt löst tre gånger. Jag förstår inte. Och jag blirså förbannad så jag vet inte om jag måste sluta kolla på det där jävla programmet!

Okej, nu tänker vi på annat. Dagen har varit lugn, var i skolan från 10 till 2 och gjorde ungefär ingenting. Rätt drygt, så dagen har varit riktigt lång. Sen hade vi träning kl3-4 och efter de blev de lite mysmiddag och idoltittande med elin, ida och bea. Imorgon är det match mot Västerås kl4, så det blir sovmorgon iaf och det gillas.

Har ingen aning vad jag ska göra nu, har tänt lite ljus och funderar på att lägga mig och läsa en bok som mamma köpt till mig, en stephenie meyer bok, den heter genom dina ögon. Undra sa flundra om jag blir lika fast som jag blev i twilight böckerna, jag hoppas nästan inte! haha


Usch vad jag har saknat kim ikväll, trodde nästan att han skulle komma. Men icket, får vänta tills nästa helg om jag åker hem då. Har iaf varit riktigt tungt, och lång kväll. Därför borstar jag mina tänder nu och hoppas i säng. Lika bra de! Får drömma lite! :)

RYSNINGAR!

http://www.youtube.com/watch?v=X4RI9rEJMyg&feature=PlayList&p=241D0FA9D18917CE&playnext=1&playnext_from=PL&index=41

Kommentarer
Postat av: Malin

UT MED EDDIE!

2009-11-07 @ 00:08:02
Postat av: Emelie

Jag håller också på att läsa den boken :) Fast den är inte lika bra som twilight böckerna. :/

2009-11-07 @ 13:36:24
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika bra de nsätan, annars kommer man inte kunna slita sig. jag hann typ läsa två sidor igår sen slocknade jag. Tror jag ska göra ett nytt försök ikväll

2009-11-07 @ 19:32:26
URL: http://johannaolofssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika bra de nsätan, annars kommer man inte kunna slita sig. jag hann typ läsa två sidor igår sen slocknade jag. Tror jag ska göra ett nytt försök ikväll

2009-11-07 @ 19:32:40
URL: http://johannaolofssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0