Joe -

Fars dag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-08 Klockslag: 15:11:58

Idag är det allas pappors dag! Synd bara att jag inte kan vara hemma och ge min bästa pappa en stor kram! :/
Istället har jag tränat imorse, varit på stan och kollat på skor, dock så hittade jag inte några. Sen har jag städat hela lägenheten så nu luktar det mums! Det är alltid skönt att början veckan med ett fint rum. Inte för att det brukar hålla så länge men.

nej, snart hockey på tven. Innan det ska jag ha läst igenom min historiauppgift. Bara att sätta igång!
Föresten vann vi igår med 3-0. ingen mer kommentar om matchen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0