Joe -

första advent

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-29 Klockslag: 22:06:43

Det blev 5 poäng efter helgen, en vinst med 7-1 och idag med 2-1 efter straffar. Motståndet var Leksand och min instats var inte den bästa, men bara att ladda om. Två nya matcher till helgen :)

Annars kom kim hit ifredags, vi for på matkompaniet innan det blev idol. Sen kom mamma och pappa senare på kvällen, och dom har hunnit med att julhandla lite. Borde börja jag med, snart... Får nästan lite panik. Det är ju trots allt första advent idag och inte nog med den, 6 underbara månader med älskling också ♥

Dock så är våra julsaker spårlöst försvunna, mamma har köpt två ljusstakar och lite annat. Men måste nog köpa en stjärna till mitt rum och julgardiner till köket. Mina låg tryggt kvar i en låda som var i förrådet.

Nej, skola imorgon, men bara tre veckor kvar till jullov. Guuu, så skönt!
Sen ska lag lämna in bilen imorgon klockan 08.00, blir nog att hoppa isäng nu så man orkar upp.

Godnatt.
Älskar kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0