Joe -

Onsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-25 Klockslag: 15:09:49
Ikväll är det tidig träning och lätt jogg efter i 25 min. Känns skönt att veta att vi inte har dö jobbiga intervaller efter. Imorse på hockeygym träningen var det grymt bra fart för att vara onsdagmorgon så det kasnke gett nånting de två veckor vi tränat hårt! Alltid positivt!

Idag slutade vi halv 1, och kommer nog göra det framöver varje onsdag. Det kändes oerhört skönt. Efter skolan gick vi på stan och äntligen har jag köpt mig några overknee stövlar som jag velat ha länge. Dock sved det i plånkan eftersom jag bestämt mig för att spara pengar den här månaden. Men nu när jag kom hem såg jag att inackorderingsbidragit kommit in. Då känns det bra igen!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0