Joe -

Onsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-11 Klockslag: 14:45:00

Fy sjutton vad trött jag är, måste nog sova lite innan träningen och intervallerna ikväll. Det var iaf skönt att sluta itidigt idag, igår slet vi på skolan. Första gången på kanske 3 veckor känns det som. Efter skolan gick jag och bagge på stan en sväng hon köpte lite saker inför 200dagars nästa helg och jag köpte en present till lillebror som fyller år den 19e, det blir nog att gratta han ihelgen. Apropå helgen så åker jag hem redan imorgon och så kasnke mamma och pappa kör från lycksele. Då slipper jag köra hela vägen själv och i mörkret.

Därför ska jag dra ihop min tvätt, fixa lite med kycklingen sen väntar en efterlängtad pn!

älskar kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0