Joe -

snyggt va?

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-09 Klockslag: 21:44:53

Emmi har gjort en ny design åt mig :) Enkel och snygg, var så guds less på den andra jag hade!

Det verkar vara fler än jag som är less på det mesta just nu, eller jag är less på vardagen. Behöver nånting som kryddar upp det hela känns det som. Jag ska nog åka hem ihelgen, spellediga är vi och det är vi nästa helg också men då är det ju som sagt 200 dagars, får väl se vad vi hittar på då! Har iaf funderat på att åka hem på torsdag så det blir långhelg, men får se hur det blir med den saken. Kan ju hoppas på det.

Idag har pappa betalat min studentmössa, herregud vad sanbbt tiden går. Jag får ont i magen av att tänka på att det snart är jul och efter jul är det studenten typ. Åh shit!

nejmen, man kanske ska leta sig mot sängen snart. Is imorgon 07.45, älska tiderna!




Kommentarer
Postat av: =)

tänk inte så mycke utan bara njut av dagarna som kommer,sen så löser sig resten!

2009-11-09 @ 23:12:16
Postat av: Emilie

Va snygg designen blev, Emmis gjorde ett bra jobb =)

2009-11-10 @ 15:22:30
URL: http://baambam.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, det är ganska mycket snö. Härligt :D

2009-11-11 @ 13:05:28
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0