Joe -

tisdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-03 Klockslag: 21:48:25
Imorgon ska jag testa gå på is, hoppas det känns bra. För just nu sitter det mest bara i näsan och huvve. Ingen feber inte! Idag har jag även gjort mitt nationella tal i svenska och det gick faktiskt bra. Trots det så höll jag på att svimma, jag tyckte inte det kändes hemskt eller nånting men tydligen måste jag glömma bort att andas när jag fokuserar sp mycket på vad jag ska säga. Men så skönt att det är över.

Annars idag har det varit rätt lugnt, har sett film hos bea och bagge. Och mest bara myst!
Det har varit riktigt skönt. Men börjar bli less på sjukan nu, men förhoppningsvis är det över!

Ihelgen har vi match på lördag klockan 4 mot Västerås, med hur många som helst borta. Men det går nog bra ändå!

Nej, ska kanske lägga mig har ju som sagt sovit mest dom senaste två dagarna.
Undrar om man somnar direkt. Annars får jag väl ringa kim som alltid får stå ut med mig när jag inte kan sova, stackarn.

Puss

Kommentarer
Postat av: elinn

he-he sötnos!

Hon jobbar, så det är därför :)

Hur har du det?

2009-11-03 @ 22:14:10
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Anonym

det äre kan jag lova! :]



Så tur ;) Jodå, det är fint :)

2009-11-04 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0