Joe -

uppochner.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-11-01 Klockslag: 21:35:20

Ja, igår låg jag däckad i soffan och drack vatten i stress för att få bort febern till idag. Jag lyckades och genomförde matchen och det blev 4-3 till oss efter straffar. Tråkigt att vi inte vann på orindarie tid men, bra ändå!

Efter matchen kände jag mig som en säck potatis och känner likaså nu. FÅr se om jag orkar skola imorgon elelr om jag ska vara hemma och vila. är spott-tätt i näsan också, som tur har jag inge halsont och det är ju positivt. Tog tempen nyss och hade 37.3, det är fan gränsfall.. Inte bra! :/

Iaf så kom kim igår och vi myste lite, han fick en liten present men den glömde han. Så jag undrar hur betydelsefull den egentligen var. haha Nejmen, det gjorde min soffdag igår..

Pappa åkte även ner och kollade på matchen sen åkte han igen. När vi satt och åt efter matchen såg det ut som han skulle somna. Stackarn, han skulle behöva vila en vecka. Förra helgen var han också ner och såg matchen, sen åkte han till skeå på måndag till tisdag med bröderna på målvaktsskola. Sen jobbar han typ dygnet runt. Jobbnarkoman är vad han är. Men oj vad jag tycker om han!

Nej, undrar om man ska dra sig mot sängen.
Det känns som mna behöver alla sömntimmar man kan få och sen får jag se om jag orkar med skolan imorgonbitti. Känns inte som det just nu :/ Men får väl la seee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0