Joe -

12 oktober

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-10-12 Klockslag: 21:56:54

Malin tyckte att jag skrev lite i min blogg, så då tänkte jag ta tag i det här.

Helgens visit i Leksand slutade med att vi åkte hem med 6 poäng, lite mer gris spel. Men vi vann och det är huvudsaken. En ny träningsvecka har börjat redan, vart far all tid? Jag får nästan panik, dagarna rusar iväg och det känns som man nyss klivit upp så ska man lägga sig igen. Men det är väl så när man har kul gissar jag. Skolan är itne alltför jobbig just nu, eller den är inte jobbig alls. Ibland frågar vi oss själv om vi ens går i skolan? Inte så ofta vi är där.. Men det gillas.

just nu gör jag itne alls mycket, fikade nyss gröt och mackor. Riktigt mums, så ska väl snart dra mig mot sängen. is imorgon 07.45. Puh, tur man är van att kliva upp tidigt. För här spelar det ingen roll om man har sovmorgon till 10, man vaknar ändå 07.25 när dom börjar jobba här utanför. Dom river typ våra balkonger eller nånting. Det var nästan rasrisk på dom tidigare så det är bra.
Till helgen åker jag hem, det blir riktigt mys. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt, som vanligt. tänkte försöka hinna upp till emmi en sväng. Man ser inte till dom alltför ofta. Sen familjen, kim och det viktigaste av allt. TJEJERNA! Vi måste göra nånting, tycker jag!!!!


Nej, ska väl sussa snart då.
Puss

J



Kommentarer
Postat av: elina

vi måste verkligen hitta på något ihelgen, fredag eller lördag?

2009-10-13 @ 15:13:38
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: elina

eller hela helgen kanske? ;) höhöhö

2009-10-13 @ 15:15:29
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: Malin

braaaaaaaa johanna! :)

2009-10-13 @ 15:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0