Joe -

Nytt inlägg

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-10-06 Klockslag: 17:22:05
usch vad dålig uppdatering. men det är kanske för att varje dag ser lika ut.

Vi vann mot brynäs i lördags och söndagen vill jag itne tala om, den är glömd. Så frusterande, irriterande, nästan skrattretande...

Annars är väl allt som vanligt, vi sket i teatern idag och gick hem och gjorde kladdkaka. jag vet, inte okej. Men vi orkade inte se en teater i en timma och sen diskutera en timma. Efter kladdkakan somnade jag (som vanligt) medans vi såg oth. Sen har vi varit lite allmänt galna, som vanligt.. haha Bagge är alltid värst....

Ikväll är det träning, som vanligt. Mycket som vanligt i dagens inlägg. Men det är väl så det är, dagliga rutiner. Alla dagar ser lika ut. Men Jag gillar det ändå! :)

Nej, nu ska jag busa lite mer. Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0