Joe -

tisdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-10-20 Klockslag: 15:36:03
4 dagar till lov. Det känns otroligt skönt och välbehövligt, man är guds less på det mesta nu. Men fyra dagar går fort och på torsdag kväll kommer sandra och hälsar på, tror nog jag ska bjuda på hennes favorit rätt då. Tur att hon inte har alltför svår maträtt ;p

På fredag kommer familjen och kanske kim. Så det lär nog gå fort.

ihelgen var det fredagsmys med brudarna, ante, elias och krille. Det var riktigt trevligt, sen på lördag for vi ut i skogen och grillade innan vi friåkte. Hann även med att tvätta bilen innan maten, tur man har sina bröder! Sen på lördag blev det lugnt, såg på tv och lite film. Mådde lite halvdåligt på kvällen och det visade sig att jag hade feber så hela söndagen låg jga i soffan och tittade på tv!

Igår innan jag åkte hade det snöat sjukt mycket, så himla mysigt. Hoppas den ligger kvar till vekcan då jag kommer vara hemma från troligtvis lördagkväll till onsdag. Det är mer än jag trodde så det är bra!

Nej, undra om man ska ta och göra någon mat snart, tror det blir potatisbullar! mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0