Joe -

torsdagkväll

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-10-29 Klockslag: 23:52:44
sökte på dansband och då kom; de sista ljuva åren upp och jag kunde inte hålla emot tårarna. Jag saknar farmor så mycket. Precis lika mycket som jag saknar morfar. Snart allhelgona och jag kan inte vara hemma, blir inte förvånad längre att jag inte kan vara med. Vi skulle äta middag med släkten på hotellet och sen åka och tända ljus på graven...
Men, finns inte mycket att göra. Vi har iaf match mot aik på söndag. Kim fyller år på lördag och jag saknar han redan... /:


Jag har iaf varit hemma sen i lördagskväll/natt har hunnit med en massa, träffat vänner och mest tagit det lugnt. Sett när jonathan spelar ute, första gången i mitt liv. Iaf som jag kan minnas och det var riktigt kul att se, snacka om att grabben har energi för sig och en hel hög till.

Nu håller jag på med svenska talet, men kommer inte på mer. Frustrerande som fan.
Längtar redan till jullovet men precis som idas pappa sa är det bara 7 veckor kvar.

nej, sängen nu då!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0