Joe -

free falling

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-09-23 Klockslag: 16:34:04

Idag var en speciell dag. Vi provade nämligen våra studentmössor och beställde dom. Jag får nästan ont i magen när jag tänker på hur snart vi står där. Förhoppningsvis i fina vita klänningar och gråter. Usch, jag vill inte tänka på det!

Annars har dagen varit som vanligt, hade endast två lektioner och hg imorse. Puh, vad tungt det gick. Men ikväll är det tidigt kväll så kasnke hinner hem och se idol, om det nu är? ;P hehe

Igår satt jag coh kollade igenom korten sen bulgarien ska skicka efter några, när det nu blir. Sen några andra kort också. Alltid kul med bilder.

Jaja, finns inte så mycket mer att berätta. Förutom att jag är trött, men tur att jag fick ta en pn hos bagge och bea. Fast bea har samma hårfärg som mig nu, medvetet elelr ej det vet jag inte. Men likisar är vi nu. Tur att vi har olika frisyrer ;)

  

saknar kim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0