Joe -

like you did before

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-09-16 Klockslag: 15:25:50

hade en lite ont i halsen sväng i ungefär ett dygn, men det kändes bättre imorse så jag var med och tränade. Det gick så ikväll blir det också träning. Till helgen har vi seriepremiär mot hanhals, hemma som tur är. Det är ju en bit att åka, ca 94 mil. Puh, längtar inte tills den bortaresan. Iaf så har vi kickoff för spil2 imorgon till fredag, vi ska sova ute i tält så det blir att ladda upp med riktigt mycket klläder så man inte fryser. Men det blir nog trevligt, om vi ror ihop allting dvs. :)

Alla ska färga mörkt nu känns det som, och jag vill också!!!!!!! Men jag vet hur det blir, jag blir så jävla missnöjd sen för jag passar inte i mörkt. Det är väl bara att inse att man får vara en blondiiie hela sitt liv. Men den brunfärg som blondinbella har är så jävulskt snygg! åh, jag kanske borde testa... nae /:

Makaroner och köttfärssås blir dagens delikatess!

Puss


Kommentarer
Postat av: enbjorn

Hej Bruden :) Jamen verkligen, sen var ju jag ganska sen på att skriva, men jag trodde vi skulle spela utanför Ö-vik så tänkte att du ändå inte kunde komma. De gick inte bra, så nu åker vi ner till trean. Det är inte alls bra :( Hur går de för dig med hockeyn då? :)

2009-09-16 @ 20:54:39
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

men färga håret johanna!! jag tror du kommer passa i det, kanske känns ovant från början(därför du känner att du inte trivs eller tycker att du inte passar i det?) Do it babyyyy :)

2009-09-17 @ 09:14:17
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: enbjorn

Vi spelade typ vid skyttishallen. Såg bara att de va brevid :P Okej, men grattis :) Skönt att serien får ta start? :)Jomen de går väl framåt. Gick inge bra i serien däremot, men de är bara att ladda om!

2009-09-17 @ 14:49:20
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0