Joe -

måndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-09-07 Klockslag: 17:43:53
var som sagt hemma över helgen och det var riktigt mysigt. Jag och ida hämtade ut vårat paket med kläder som vi beställt, allt passade :) tur det, hämtade även ut mitt körkort. Var väl inte särskillt fint men är trots allt lite stolt när det ligger där i börsen, eller som kim säger; skafferiet. Jag gjorde inte alltför mycket ihelgen och på något sätt kändes den lite halvlång och det var skönt. Men det var ändå tungt att åka igår, kanske beror på att den bästa stannade kvar /: Men jag och ida åkte vid 5 och var framme vid 8, vi hann hämta mina nya skridskor i villhelmina, se många tjäderhönor som ida sa att jag skulle köra över, haha. Och innan vi kom fram hann vi se en älg också, väldigt lyckad biltur om jag får säga det själv. Ida köpte takidas nys skiva så den gick varm :)

Nejmen nog om det, trött som alltid på en måndag men snart bär det av på träning. Tror inte mina skridskor blir färdigslipad innan den här träningen, utan isf imorgon på hg. Känns äbdå jobbigt att måsta åka in nya. Haha, men förhoppningsvis ska det gå bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0