Joe -

natti

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-09-24 Klockslag: 23:06:22
Måste skriva för att kim ska ha något att läsa när han kommer hem, datanörd som han är.
Iaf så gjorde foppa comeback idag men vi var på kempis och tränade i modohallen, lite styrspel och sådär.
Jag var inte alltför motiverad men, det gick. :)

Imorgon har sovis till tjugo i 12, undra hur det ska gå för mig som är så bra på att kunna sova ut. Nja, ska vara glad om jag kan sova till 8.

Ihelgen har vi två bortamatcher, västerås och segeltorp. Åker kl 6 på lördagmorgon så det blir en tidig kväll imorgon kväll. Blir nog spännande.

Nej nu måste jag sova. :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0