Joe -

vilken j'vla dag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-09-02 Klockslag: 22:10:16
Herregud.

Började att man knappt tog sig upp ur sängen 06.45, snörde i sig lite frulle och gick till bussen i regnet. Det började regna alltmer och där stog vi och huttrade och ingen buss kom, ringde robert och han hämtade 4 stycken medans jag tog 4 i min bil. Drog till kempis och kämpade sig igenom träningen. Sen dagens + var att det fanns varmvatten än fast det inte skulle! :) Så vi kunde duscha varmt efteråt :) Sen fortsatte dagen helt okej. Kom hem och skulle tvätta, jag och ida lyckades inte alltför bra med det. Likaså våfflorna som blev vidriga. Först blev dom typ flottiga sen gjorde vi om allt och då blev det ungefär samma färg som en glass strut än fast vi hade i dom jätte länge, dom smakade även så. Sen åkte vi bara ner och såg matchen, inge mer ansträngade för den här dagen.


Nej, undra om man ska krypa till kojs. Imorgon har jag tid hos hillevi! ÄNTLIGEN, jag behöver det verkligen sedan är det endast idrott och projektarbete.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det så att du kör över lse?:D

2009-09-02 @ 23:40:44
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0