Joe -

15/4

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-04-16 Klockslag: 11:03:55
Igår var en speciell dag på många vis.

- Vi 91or gjorde vårt sista ispass på HG tillsammans. Historia!
- För första och troligtvis sista gången vann mitt lag ligan. Trots sista platsen inför slutspel.
- Pappa fastnade i Stockholm tack vare de där jävla vulkanutbrottet. Och fick köra bil hela vägen hem.
- Tänker på Värmis som är i Egypten och snart ska flyga hem!!!!!
- Tänker på min och Kims utlandsresa till Turkiet?! Ska man avboka? En jävla tur att man tog avbeställningsskydd.
- Djurgården vann, 1 + till.
- Jag gjorde bort min idrottslektion som jag väntat på att få ha i evigheter. haha
- Tydligen fyller alla år den 15 april, 9 månader efer semestern! Jag hade några vänner som fyllde år.


Nej nu skiner solen ute, om man nu törs vara ute. Enligt tidningen kan man vara ute om man inte anstränger sig. Så där försvann min springtur senare idag. :(

Ska prata lite med papi tror jag, och se biggest loser. Som för tillfället är de bästa på tven just nu!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0