Joe -

en månad.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-04-13 Klockslag: 21:20:22

Tisdag den 13e.
En månad kvar till jag och älskling åker till turkiet i en vecka och mår gott.
Åh, vad jag längtar.

Tydligen blir det ingen lagfest ihelgen och jag funderar på att åka hem och åka lite mer skoter. Hoppas bara på bra väder och lite kyla innan helgen, det skulle sitta som smort. Blir nog att jag åker hem redan torsdagkväll då, eftersom vi bara har två lektioner på fredag. Har knappt haft några lektioner denna vecka och imorgon är vi lediga, eller vi har komma ikappdag. Men istället blir det en tur till Sundsvall, HG på morgonen sedan åker jag, sara, malin och jenny på en trip. Var himla längesedan jag tog en riktig shopparsväng. Det blir riktigt kul, men mindre kul för mitt skafferi som K skulle sagt. haha

Ett + till mig som har skickat in anmälan på två distanskurser till nästa år!!


Ett hopp i säng skulle sitta fint.
Godnatt.



Puss :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka kurser blev det som du sökte? :)

2010-04-14 @ 12:09:44
Postat av: Johanna

Det blev dom jag hittade tidigare, träning för prestation och engelska! :)

2010-04-14 @ 17:33:33
Postat av: Emelie

Okej :) Du får berätta sen vad du tycker om engelska kursen :)

2010-04-15 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0