Joe -

!!!

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-04-14 Klockslag: 23:01:26
Hade en sån bra dag fram till jag märkte att min skiva till idrottslektionen är spårlöst försvunnen!? Jag har och har haft paniiiik länge, funderar på om den ligger i skåpet men törs inte lita på det. Så nu msåte jag bränna en ny, men har inga låtar. Tur att Elin finns! Hon räddade min natt och dag imorgon! PUSS!

-
Shoppingen i sundsvall gick helt okej, kom hem med en studentklänning. Hittade en som jag blev kär i så den fick det bli, hade först tänkt sy min men efter mycket om och men hamnade den vita, lite dyra klänningen i min hand!
Det blev även en jeansjacka, kortare modell och tre tröjor/tshirts och ett par leggings. Hade trevligt sällskap som gjorde den resan riktigt kul. Skrattade största delen av den lilla tripen!

Ett + till mig att jag börjat spånat i lägenheter till nästa år och hittat en litegrann sådär, med hjälp av Malin. Får se hur det hela slutar, åker iaf och kollar på den nästa vecka sen får vi se! Men det känns spännande! :)

Nej, snart är skivan fixad ska bara bränna den sen blir det hopp isäng för imorgon efter finalen i ligan på HG åker jag hem. MYS!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0