Joe -

...

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-04-19 Klockslag: 22:27:58

Jag saknar K redan!

Det ser inte ljust ut med vår resa... Får hoppas det vänder annars vetti tusan om vi avbokar den. Jag vill inte dö innan studenten....

Veckan består av plugg, plugg och plugg. Ikväll var det tänkt att det skulle bli en helkväll med plugg, men det slutade med att jag umgicks med Elin och Lise och såg lite hockey istället. Pappa behöver ha hem en bil så jag tänkte vara snäll och köra hem den och sen åka buss tillbaka. Måste tänka på alla gånger han har kört mig... Får se om det blir mitt i veckan eller till helgen.

Usch vilket ovärt inlägg!
Måste bara säga att nu har jag sökt en hel hög med sommarjobb och hoppas på att få ett iaf. Annars vetti tusan hur jags ka överleva nästa vinter!

Godnatt.




Kommentarer
Postat av: K

Saknar dig också!

2010-04-19 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0