Joe -

Myskväll

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-04-21 Klockslag: 22:59:17

Ja, blev en riktig myskväll hos Elin och Lise med lite blåbärspaj och hockeytittande, och så vann Djurgården också. Så det blev ett bra avslut på dagen trots allt. En annan bra sak denna dag var min och carros löprunda, en lagomt jobbig springtur i solen. Jag fattar inte vad det blivit med mig, nästan så jag tycker om att springa.. Kanske inte skulle sagt det där för det försvinner nog lika fort skulle jag tro. Men jag njuuter så gott det går just nu iaf.

Har gjort bort en hel del skolarbeten nu också så man börjar kunna koppla av lite mer. SKickade in geon, som jag varit klar med ett tag har mest bara fixat små saker och sen gjorde jag bort seminariet på den idag med. Imorgon är det ännu ett seminarium i samhäll och projektrapporten skall också in. Tur att vi varit klar ett tag så vi ska bara skriva ut den och fixa lite på egna analysen! Sen ska den också ur världen!! :) Till fredag ska en sak in på idrottsmedicinen, prestationsprofilen och sen hade jag tänkt försöka få utvärderingen av idrottslektionen ur världen också. Lite finslip på den behövs...

Nej, det som gnager mest i huvudet är den där förbannade resan, för just nu ser det ljusare ut och Ks mamma hade ringt till ving idag och dom tyckte inte vi skulle avboka eftersom det lättade. Men tänk om vi kommer dit och inte hem?!?! Missar studenten och hela köret. SKulle nog inte vara alltför lyckat. Men tur att vi åker så pass tidigt. Har ju någon vecka på mig att ta mig hem om vi skulle bli fast... Usch, och sen lär inte min flygrädsla bli bättre om vi ska åka i ett flyg högt i luften med massa aska runt..... :s

Åhnej, jag som skulle hoppa i sängen direkt efter hockeyn. Men nu har K nånting att läsa när han kommer hem och förhoppningsvis inte är alltför full! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0